K-mærkning af annoncer
Effektiv og personvenlig annoncering
Koblerannoncer markeres med «K» for at vise, at de er placeret på den koblerske måde: Effektive, uden brug af personoplysninger og redaktionelt uafhængig af medierne.
Online annoncering har længe været forbundet med den noget fjollede følelse af at blive overvåget og kommercielt forfulgt. Ligesom hvis du søger efter en bil online, og så vises en bannerannonce for biler på hvert website, du besøger efterfølgende.
Indsamling af personoplysninger målretter annoncer mod hver og en af os, men ingen kan lide at blive en målskive for aktører, der ønsker at kortlægge, hvem vi er til eget formål. Den støj vil vi ikke være en del af.
«K» for kloge annoncer
Kloge annoncer gør det anderledes. De deler deres budskab med os forbrugere der, hvor vi har vist interesse før. Kloge annoncer sætter det kommercielle indhold i sammenhæng med det redaktionelle indhold: De sælger for eksempel flyrejser, der hvor folk læser om storbyferier. Så enkelt kan det gøres.
Kloge annoncører bekymrer sig om kundens privatliv, fordi det skaber tillid at sige noget, når det gælder, fremfor at sige noget uanset hvad.
«K» for kvalitet
Teknologien, som vi har udviklet, hjælper med at gøre online annoncering mere relevant. Vi ved, at det er sådan det fungerer, for vi har tallene, der viser det. En undersøgelse viser, at 30% flere rammer afsenderen. 57% flere kan i højere grad lide annoncen. 70% flere føler, at de er i annoncens målgruppe. Hele 85% bliver mere positive overfor annoncens afsender. Dette er tal, der er guld for dem, der ønsker at blive hørt.
«K» for kreativ platform
K’et i hjørnet viser, at der en sammenhæng mellem den artikel, folk læser og det budskab du ønsker at sende. De fleste mennesker er ligeglade med annonceteknologi og publiceringsværktøjer, men de bekymrer sig om kontekst. Folk kan lide tilføjelser, indsigt, humor og relevans. De kan lide at blive ramt på den rigtige måde, på det rigtige tidspunkt og med det helt rigtige budskab.
Ønsker du at udforske dine muligheder med kontekstuel annoncering?
Vi matcher annoncer
til den
rette kontekst
Har du spørgsmål til, hvordan du kommer i gang med kontekstuel markedsføring? Kontakt en af vores rådgivere.
- Sales Manager
- philip@kobler.dk
- +46 73 987 93 98