Kobler består af en skøn gruppe analytiske Tech-medarbejdere og kloge kommunikatører. Vores mission er at hjælpe annoncører med at placere specifikke og kreative budskaber i relevante redaktionelle kontekster.
Leder du efter en mulighed for at lave god og ordentlig markedsføring på en transparent annonceplatform, hvor du har fuld kontrol? Så er du kommet til det rette sted!
Hos Kobler tror vi på god og ordentlig markedsføring og vi tager privatlivet fred meget alvorligt. Derfor har vi, gennem mange år, haft som mål at udvikle en ny og effektiv metode, der kan udfordre adfærdsbaseret annoncering. Takket være vores innovative og dygtige medarbejdere har vi udviklet en annonceplatform, der er klar til at konkurrere mod de store annoncegiganter; Google og Facebook.
Vores våben er en kontekstuel annonceplatform som er 100 % transparent, og som ikke gør brug af personlige data.
“Jeg er overbevist om, at privatlivets fred er en grundlæggende menneskerettighed, som vi hverken må eller kan ignorere. Derfor grundlagde jeg Kobler”
Det har taget noget tid gøre ”kontekst” til en del af markedsføringsplanen for publicister og annoncører. En tendens, vi tydeligt ser, har ændret sig. De fleste i branchen ser nu vigtigheden i god og ordentlig markedsføring, der ikke kun beskytterprivatlivets fred, men også giver dobbelt synlighed, bedre resultater og ikke mindst er med til at opbygge et sikkert og stærkt brand.
Kontinuerlig teknologiudvikling er en forudsætning for at gå forrest.
Vi leverer kontekstuel kommunikation ved at linke annoncebudskaber til redaktionelt indhold uden brug af personoplysninger.
Med en teknologi, der er i konstant udvikling, hviler vi ikke på laurbærrene, men følger konstant med i udviklingen. For vi ved, at det netop er det, der skal til for at vi fortsat kan gå forrest.
Stor vækst i en lille virksomhed
I løbet af de seneste fem år er der investeret mere end 50 millioner kroner i Kobler til at opbygge en annonceplatform, der kan tage kampen op mod Google og Facebook. De to annoncegiganter står for det meste af onlineannonceringsmarkedet og kører hårdt på adfærdsmæssige annoncer.
Efter en årrække med ren udvikling var vi i 2019 klar til at ansætte dygtige rådgivere, der fik ansvaret for salget af vores løsning. Vi oplevede stor entusiasme og blev taget godt imod af vores kunder. Vi oplevede et tydeligt stort behov i en industri, der ønskede at spille med åbne kort. Knap et år efter åbnede vi vores kontor i Stockholm.
På trods af pandemien i 2020 har vi oplevet stor vækst i virksomheden og ser nu frem til at gå ind i endnu et nyt land og marked. Året 2020 sluttede på strålende vis ved at Kobler blev udnævnt til en af Norges mest lovende martech-virksomheder!
Lad os sammen lykkes med god og ordentlig markedsføring!
Vi matcher annoncer til
rette kontekst
Har du spørgsmål om Kobler, beskyttelse af personlige oplysninger eller brugen af kontekstuel markedsføring? Så er du velkommen til at kontakte os!