3. generations kontekstuel markedsføring placerer budskabet i relevante redaktionelle artikler. Automatisk og øjeblikkeligt!
Helt uden brug af personoplysninger.
1. generation
Placering af annoncer i kontekst plejede at være en tidskrævende og manuel proces. Indhold blev filtreret efter relevans eller ej. Annoncøren fik ikke indsigt i effekten af annoncen.
2. generation
Efterhånden overtog computeren arbejdet med at identificere relevant indhold, og processen blev mere effektiv. Men teknologien kan ikke filtrere efter graden af relevans eller adskille indhold, der potentielt kan være skadeligt for brandet.
3. generation
Nu har intelligent maskinlæring gjort det muligt at drive kontekstuel marketing i stor skala. Med Koblers platform filtreres indholdet efter graden af relevans, og du vælger selv, hvilke annoncer dit brand skal tilknyttes.
Vi matcher annoncer
til den
rette kontekst.
Har du spørgsmål til, hvordan du kommer i gang med kontekstuel markedsføring? Kontakt en af vores rådgivere.
- Sales Manager
- philip@kobler.dk
- +46 73 987 93 98