Der er sket meget siden indførelsen af GDPR den 25. maj 2018. Reglerne om brug af persondata er blevet strammet kraftigt op, og der er blevet uddelt store bøder til dem, der fortsætter med at misbruge persondata. Trods dette er der stadig en vej at gå, det er vigtigt, at det ikke bliver en sovepude i kampen for bedre databeskyttelse, fortæller vores CEO Erik Bugge i sit indlæg.
Indførelsen af databeskyttelsesforordningen (GDPR) har også ført til en øget bevidsthed og ikke mindst en vilje til at tænke nyt og lede efter andre løsninger. Det har resulteret i en stærk vækst af nye spændende alternative løsninger, der hjælper markedsførere med at nå deres mål på en effektiv og sikker måde.
I Kobler har vi i mange år udviklet en 3. generations kontekstuel annonceplatform, gennemsigtig og helt uden brug af persondata.
Ved at annoncere kontekstuelt placerer du annoncer i relevant sammenhæng. På den måde sikrer du dig, at du når målgruppen med høj præcision, når de er i den rette stemning. Du øger værdien af hver eneste annonce, samtidig med at du opbygger et stærkt og sikkert brand. Helt uden brug af persondata.
Det betyder, at du ikke behøver at overvåge kunderne for at nå målgruppen med høj præcision!
Kontakt os for at høre om dine muligheder med kontekstuel annoncering.
Vi brænder
for privatlivets fred
Tag kontakt, hvis du deler vores passion!
- Nordic Key Account Manager
- josefine@kobler.dk
- +47 934 56 430
- Sales Manager
- philip@kobler.dk
- +46 73 987 93 98