Bag en hver kampagne ligger der meget arbejde. Vi kan ikke love, at alt arbejdet forsvinder – men vi lover dig adgang til en tidsbesparende, omkostningseffektiv og gennemsigtig købsplatform – som også giver stor effekt.
Kobler-platformen er en 100% gennemsigtig og selvstændig indkøbsplatform (Demand Side Platform), der gør det legende let at nå dine mål med fuld kontrol. Det faktum, at løsningen er stand-alone betyder, at du har kontrol over hele købsprocessen. Du ved præcis, hvor din annonce vises, hvor meget du har betalt for hver artikel og i hvor stor en andel af visninger i artiklen, din annonce har været synligt.
“Høyre har flere gange brugt kontekstuel annoncering via Kobler, og det har sikret os rigtig mange visninger i de helt rigtige kontekster. Kobler har været meget behjælpelige med opsætning af annoncer og sparring på ideer.”
Gennemsigtighed giver dig kontrol
At Kobler, som markedets eneste indkøbsplatform (DSP-løsning), er 100% transparent er afgørende for, at du kan målrette dine annoncer med høj præcision. Det er en selvfølge for os, at du som annoncør skal have fuld kontrol. Du skal altid vide, hvor dine annoncer er, præcis hvad de koster, og præcis hvor de rent faktisk rammer. Ingen skjulte overraskelser, ingen skjulte omkostninger.
Indeksering i realtid
For at dine annoncer skal være dugfriske i nyhederne, skal artiklerne indekseres med lynets hast. Kobler er i øjeblikket den eneste købsplatform, der muliggør indeksering af varer i realtid. I mere simple termer betyder det, at din annonce kan placeres på en artikel 1 minut efter, at den er offentliggjort på en online avis.
Fleksibel platform
Er du afhængig af en anden købsplatform, kan du stadig bruge Kobler. Kobler tillader brug af tredjeparts adServer, som sikrer, at du får al rapportering af visninger, klik, trafik og sporing direkte ind i den købsløsning, du allerede bruger. Derudover får du alle rapporter direkte ind i dit rapporteringsværktøj.
Vil du have flere oplysninger om, hvordan dit bureau kan komme i gang med kontekstuel annoncering?
Kobler-platformen er i bund og grund en selvbetjeningsplatform, hvor du som kunde kan styre det hele selv.
Selvbetjentløsningen har et TechFee på 15%.
Hvis du ikke ønsker at administrere dine egne kampagner, kan du overlade det til vores Customer Success-team.
Vi skal blot bruge dine specifikationer til kampagnen samt alle materialer.
Derefter tager vi os af al arbejdet fra kampagnens start til den endelige rapport er sendt, med optimering undervejs. Vi kalder det for "Managed Service"
Prisen for en "Managed service" er 25 % af det samlede budget for kampagnen.
Kobler-platformen kræver, at du har en adserver, der hoster materialet. Hvis du ønsker, at vi skal gøre dette for dig, vil der være et tillæg på +3% af det samlede budget for kampagnen + en engangspris for oprettelse af adhoster på 1.500 DKK for et annoncesæt eller 3.000 DKK for flere annoncesæt per kampagne.
Hos Kobler har vi dynamisk budgivning baseret på maskinlæring.
Max CPM er det højeste bud, du er villig til at betale for den allerbedste placering. CPM vil variere mellem en minimumspris på 25 CPM og op til, hvad du er villig til at betale for den bedste placering.
Du kan få svar på dine spørgsmål via vores supportside.
Her finder du også kontaktoplysninger til vores Customer Success-team og teknisk support, hvis du får brug for det.
Vi matcher annoncer
til den
rette kontekst.
Har du spørgsmål til, hvordan du kommer i gang med kontekstuel markedsføring? Kontakt en af vores rådgivere.
- Sales Manager
- philip@kobler.dk
- +46 73 987 93 98
- Nordic Key Account Manager
- josefine@kobler.dk
- +47 934 56 430