God markedsføring handler ikke om at forfølge potentielle kunder for at opnå gode resultater. I stedet handler det om at annoncere til den rigtige målgruppe, på det rette tidspunkt, via de rigtige kanaler.
Som annoncør er der meget at være opmærksom på, når du skal starte en kampagne. Du skal blandt andet sikre, at den når ud til målgruppen, sikrer god synlighed, høje klikrater og ikke mindst, at den driver dit salg. Men der er endnu en ting, som du skal være ekstra opmærksom på og det er, at tage dig af det vigtigste for din forretning, nemlig kunden. Kundens oplevelse af dine annoncer er helt afgørende for, at du når dine mål. Derfor skal du træde varsomt, være målrettet og have stor respekt for modtageren.
Vi er i en tid, hvor kravene til privatlivets fred skærpes. Med de nye GDPR regler er det dit ansvar som annoncør at sørge for, at du har en god plan for, hvordan din virksomhed bruger og behandler persondata. Med kontekstuel markedsføring kan du sænke skuldrene og lægge alle bekymringer fra dig!
Vidste du at...
Kontekstuel annonsering er et godt alternativ til almindelig adfærdsmæssig mærkedsføring. I modsætning til programisk annoncering, der gør stor brug af personoplysninger, fungerer kontekstuel annoncering fuldstændig uden brug af personoplysninger.
“Gode marketingfolk er "matchmakere". Vi finder måder at præsentere de tilbud som folk elsker for dem som sandsynligvis vil elske dem mest.”
Som den kendte marketingkonsulent, foredragsholder og forfatter April Dundford så klogt siger: "Gode marketingfolk er matchmakere". Det er netop det, vi gør her her hos Kobler, vi forbinder budskaber med mennesker på en god og sikker måde, der ikke kun beskytter kundens personlige oplysninger, men også opfylder dine krav som annoncør.
På Kobler-platformen giver vi dig adgang til redaktionelt indhold, der er relevant for dig og din kampagne. På den måde kan du være synlig, hver gang aviserne skriver om det, du ønsker, at dine annoncer skal associeres med. Du kan nemt matche dine annoncer med relevante søgeord til det ønskede tema, ligesom du også nemt kan du også takke nej til at blive koblet op med indhold. På den måde sikrer du dig, at du ikke bliver forbundet med indhold, der i værste fald kan skade dit brand.
Kunne du tænke dig mere information om, hvordan du som annoncør, kan komme i gang med kontekstuel annoncering?
Kobler-platformen er i bund og grund en selvbetjeningsplatform, hvor du som kunde kan styre det hele selv.
Selvbetjentløsningen har et TechFee på 15%.
Hvis du ikke ønsker at administrere dine egne kampagner, kan du overlade det til vores Customer Success-team.
Vi skal blot bruge dine specifikationer til kampagnen samt alle materialer.
Derefter tager vi os af al arbejdet fra kampagnens start til den endelige rapport er sendt, med optimering undervejs. Vi kalder det for "Managed Service"
Prisen for en "Managed service" er 25 % af det samlede budget for kampagnen.
Kobler-platformen kræver, at du har en adserver, der hoster materialet. Hvis du ønsker, at vi skal gøre dette for dig, vil der være et tillæg på +3% af det samlede budget for kampagnen + en engangspris for oprettelse af adhoster på 1.500 DKK for et annoncesæt eller 3.000 DKK for flere annoncesæt per kampagne.
Hos Kobler har vi dynamisk budgivning baseret på maskinlæring.
Max CPM er det højeste bud, du er villig til at betale for den allerbedste placering. CPM vil variere mellem en minimumspris på 25 CPM og op til, hvad du er villig til at betale for den bedste placering.
Du kan få svar på dine spørgsmål via vores supportside.
Her finder du også kontaktoplysninger til vores Customer Success-team og teknisk support, hvis du får brug for det.
Vi matcher annoncer
til den
rette kontekst.
Har du spørgsmål til, hvordan du kommer i gang med kontekstuel markedsføring? Kontakt en af vores rådgivere.
- Sales Manager
- philip@kobler.dk
- +46 73 987 93 98
- Nordic Key Account Manager
- josefine@kobler.dk
- +47 934 56 430